Blogia
Geeks i d'altres

Mates aprovades ... quina tranquilitat

Ja ho diuen (encara que sigui una expresió molt forastera me permetré es luxe de citar-la) .. "Después de la tormenta siempre llega la calma", i és que si no fos perque demà tenc un examen final de castellà (no sé que putes faig aquí, menos mal que sempre me queda s'hora de tutoria per enterar-me de tot un poc :P) ara seria s'home més feliç del món.
Desgraciadament, jo i ses hores d'estudi no sóm molt amics, i com que ses matemátiques d'enguany s'han convertit amb una d'aquestes asignatures que precisa dedicació, havia suspes es dos primers examens (d'es tercer i darrer havia tret un 7, i si no hagués estat per un problema extrany, relacionat amb un tio penjat que botava per una escala, que ningú va saber resoldre, hagués tret un 10!! Menja Duràn, menja!!). Així que si volia aprovar aquest primer trimestre, no tenia més remei que presentar-me a sa recuperació, i de ses 6 preguntes que me tocaven fer (3 per examen, que puta ho deven haver pasat es que ho havien de recuperar tot, perque a mi casi no m'ha bastant es temps, imaginau a ells) contestar-ne almenys 4 encertadament. S'examen pareixia que no m'havia anat gens bé (és més, n'estava convençut, me veia anant a classes de repàs tot es Nadal), i he procurat no topar-me amb sa mirada assasina d'en Duràn (aquell que ens intenta preparar per a fer Analisis Matemàtic, Lògica i Àlgebra a s'UIB xDD), i així ho he fet fins que a una d'aquestes creuades m'ha cridat. Aprofit per fer un petit comentari ... qui no tem a n'es seu profesor de matemàtiques? Tots és que jo he conegut són uns sers d'edat avançada, cara de pocs amics i ganes de sortir de classe (i fer sortir a n'es alumnes xD), encara que aixó és un tema que no vé al cas. Anavem per quan m'ha cridat. Supos que podeu imaginar és meu acollonament total. És cor m'ha bombetjat a tota velocitat i m'he notat regalims de suor per sa cara (rollo manga ;)). I finalment, amb sa seva fesonomia inflexible (costa molt distingir és seu estat d'ànim, normalment) m'ha fet una revelació : HAS APROVAT!!

1 comentario

J.J. ¬¬LOL -

N'hi ha que tenen sort de asabentar-se de les coses antes que els demes, puta servo k sempre hi ets apunt jjaja, jo tambe confi d'haver aprovat el control, pero aixo amb en duran corregint-los mai se sap, perk aixi com te els poders de fer apareixer nombres de devall de les manigues tambe en te un de parescut de corregir el controls a la seva manera ;).Pero el millor de akest personatge sempre sera la seva aficio per el millor club de futbol de mon, el FUTBOL CLUB BARCELONA jaja XD. Ey servo aquesta pag. mola to as currat. J.J.