Blogia
Geeks i d'altres

Diseny d'un entorn 3D

Aquest horabaixa he tengut molt de temps lliure, i sa meva ment desocupada ha decidit que necesitava veure fluir codig per sa pantalla d'es meu portatil (que bé que sona aquesta frase xDD) així que he decidit intentar programar cualque cosa.
Pensant, pensant, he trobat que seria bastant interesant programar sa visió d'un cub de tres dimensions.
Primer s'ha de dibuixar el cub. Sona cosa senzilla, pero, pensau bé ... S'ha d'aconseguir que quan apretis una tecla predefinida com a "cap endevant", doni la sensació de que t'acostes a l'objecte (per aixó s'han d'allargar les linies, no sé si m'enteneu :P).
No, la cosa no és facil. Com a primer pas m'he proposat tornar a agafar una mica de práctica amb la llibreria SDL, que en un pasat vaig emplear per programar un "joc" (un tipo que es passetjava per la pantalla xD), i aprendre a dibuixar a la pantalla.
Aniré comentant els meus progresos (si n'hi ha algún) aqui. Salut!

0 comentarios