Blogia
Geeks i d'altres

Bon 2005 per tothom!

Ido si, ja ha pasat un any mes. M'enrecord perfectament que fa 5 anys (i algunes hores, sobre les 00:02 de dia 1 del 2000) vaig correr escales cap a munt i vaig encendre el meu Pentium I a 133Mhz, amb 32 megas de ram i un Windows 98 (si, res de Segona Edició, que pasa? xD), per comprovar que l'efecte 2k no hagués fet desastres al meu estimat pc. No puc evitar que un somriure de complicitat i nostàlgia pasi pels meus llavis cada cop que hi pens. El temps pasa, i noltros milloram (o almenys això és el que tocaria), i enguany crec que intentaré fer un petit plà de coses que vull millorar de jo mateix, coses que poc a poc s'haurien d'anar convertint amb un costúm per jo, i com no, un bon grapat de coses que m'encantaria aconseguir aquest any. No és plà publicar-ho aquí, básicament perque no ho tenc escrit encara, quan ho tengui faré un pensament.

Molts d'anys a tots!

P.D:Hem de recordar que pel sud d'Àsia han mort més de 125 MIL persones, així que en lloc de regalar aquell anell de 200 euros, o aquella videoconsola de 150, podrieu regalar un detallet i destinar el doblers a persones que ho necesiten molt més que noltros. Hem sent totalment impotènt cada vegada que pens en el mal repartida que està la riquesa a aquest món ... puta capitalisme.

1 comentario

na BeSty!!! -

ei nin!!molt bona pàgina enserio...jo aquests temes no els domin molt per no dir gens xDD,,però uenu està bastant currada i més si se que m'has fet un apartat només per jo!!xDD!!!segeix així i recorda que un apartat VIP per es sardiners causaria furor jejejeje fem cas :p:p
1bexote!!!muaksss