Blogia
Geeks i d'altres

Crònica setmanal

Sóc a classe d'informàtica d'ofimàtica de Hasefroch y Hasecorp Office. Tenc un mandrake a devora, un madrake 9.1, pero no l'estic empleant. Estic escribint desde un Hasefroch 98 SE. Ultratje? Crec que no, perque al Mandrake no tenc ni el gcc. Però bé, aixó ja és una altra història.
Fa unes hores m'han donat la nota del darrer exàmen de Filosofia; un 9,5. I no he arribat al 10 perque sempre he pensat que si una cosa creix, pero després mor, de totes maneres ha crescut. Però bé, deliris d'un estodiant de batxiller. Estic molt content amb la nota, no tenc cap problema, així que .. perque cercar-li 5 potes al moix ;)?
Demà tenc un examen de química, i vull una bona nota. Però també hem vull viciar al Lineage 2 amb el meu Dwarf (enano~nan) de nivell 5, i aixó darrer és incomptaible amb la bona nota de química. Hauria de començar a definir quines són les meves prioritats, perque el Mac Mini requereix una bona mitja per a arribar (que ho són de cruels els xantatjes de la parentesca ...). Però de l'altre tenc un 6.5, cosa que baixa bastant la meva mitja de l'asignatura, i aixó es nota (mumpare sobretot ;), pel que necesit arreglar una mica la mitjana amb el de demà. Ara que ho pens, aquest escrit hem serveix bastant com a relexant, perque m'ajuda a creure més amb mi mateix. Realment si trec un altre 6, que podria treure sense estodiar especialment, ja me bastarà. Oblidau les meves macabres elucubracions, el temps i el boligraf corrector de la meva profesora ho dirà.
Així que aquest cap de setmana, intentaré treure una mica de temps per presentar-vos (i per fer jo, principalment) qualque programa decent amb Qt. Fins una altra!

0 comentarios