Blogia
Geeks i d'altres

"Problemes" amb la NetGear

Fa uns dies vaig comanar a optize.es una NetGear MA111 (junt amb una antena omnidireccional per a un company, per aixó de compratir gastos de envio i tal). Avui, uns dies després de fer l'ingrés al banc, m'envien aixó :

Estimado cliente

Con relación a su pedido xxxxxx, le indicamos que la referencia 132674 que nos solicitó no se la podemos servir porque ha quedado descatalogada por el proveedor por lo que no le podríamos servir dicha referencia.

Con el fin de poderle ofrecer un mejor servicio, nos hemos tomado la libertad de buscar algún producto similar. La referencia que más se asemeja a lo que nos pidió es la 112419

Si no le sirviese esta referencia puede optar por una de estas opciones:

a) La devolución del dinero.
b) Facilitarnos una nueva referencia de otro producto que le interese.
c) Dejar el dinero en cuenta para una próxima adquisición.

A la espera de nuestras indicaciones, rogamos disculpe esta inconveniencia ajena a nuestra voluntad.

Reciba un cordial saludo.




El producte que em recomanen es la NetGear MA111GE, pero m'he informat i a la pàgina oficial he trobat aquesta llista, on la Netgear MA111 si que surt com a soportada, pero la MA111GE NO. La veritat, com que em neg a tirar de nddiswraper (si s'escriu així :P), crec que demanaré que em tornin els doblers i la compraré a cualque altra banda.

Cualque suggerencia sobre que fer? Alguna tenda per internet d'Espanya recomanable? Experiències amb altres tendes, tipo eBay?
Estic més que emprenyat, entre que no puc donar sortida a internet i ara això, algú s'ha proposat enfonsar els meus plans de tenir sortida a internet (i molt més, que per algo és un Mac Mini :D) a la meva habitació. Salut!

1 comentario

Martí -

Si no vaig errat ja no es fabriquen les netgear antigues, les que van be amb linux. Jo tenia el mateix problema amb l'ibook i vaig optar per la d-link dwl-122. Al final em va costar pero vaig conseguir conectar-mi i la faig servir sense cap problema. Per fer-ho uso uns scripts. Si te la compres ja els te pasare. ;-D