Blogia
Geeks i d'altres

De vacançes

Idoi si, encara que fa un temps que sóc de vacançes ara començen realment. Encara que no sóc molt donat a viatjar, i m'ho puc passar 20 vegades millor a n'es meu poble que per cualsevol ciutat desconeguda, m'en vaig de viatje 15 dies. Ni més ni manco que a fer "el camí de sant jaume" (o de Santiago, com diven per allà) amb un grapat d'amics.
Partesc aquest cap de setmana, així que estaré desconnectat del món durant una dotzena de dies, a no ser que pel camí em creu-hi amb cap connexió a la xarxa.
Feia comptes deixar una versió mitjanament usable del server web (que presentàs imatges i tal), pero no ha pogut ser. Cupa de sa font d'alimentació, que, després de centenars de uptimes amb uns resultats gens despreciables, m'ha deixat una setmaneta sense ordinador.
Bona gent, mos xerram d'aqui un grapat de dies.

Per cert, m'agradaria dir la meva sobre el "flame" den minid i la seva tropa, pero no crec que la meva opinió aporti massa, ja que s'ha dit de tot. Salut!

1 comentario

paurullan -

No estic gens d'acord amb lo de que no puguis afegir res al flame dels darrers dies. Mira, jo mateix vaig dir coses i en realitat no vaig aportar res de res. Lo important és que escriguis i no facis com jo que per timidesa no publica moltíssimes més coses. Otres, no hauria d'haver posat això darrer...
Sort amb la caminata!