Blogia
Geeks i d'altres

Linux al meu institut

Després d'unes ben merescudes vacançes durant aquest pont, podeu imaginar la magnitud de la meva emoció quan he arribat a l'aula d'informàtica i he vist un .... (redoble de tambors xD) .... Celeron amb GNU/Linux Mandrake 9.1!!!!

Crec que s'han sorprés més les meus companys de classe amb els meus crits d'alabança que jo al veure'l.
Tot es cosa del projecte red.es, que ha posat en marxa el govern. Si voleu més informació, aqui en trobareu.
Avui no he pogut trastetjar amb ells, pero quan els pugi mirar bé vos contaré coses.
Salut i GNU/Linux!!

4 comentarios

MCMARDIGAN -

Ole chaval!!!

Quien la sigue la consigue servo...

ServoMac -

Si senyor!! Pero domés una petita puntualització ... GNU/Linux NO ÉS UNA ALTERNATIVA!!! És i ha de ser es SO per excelència!!! ;)

Anónimo -

Pau----> linuxero -

Visca el meu instut, visca el software lliure, visca linux i la mare que els va perir!!!
Clar que si servo això ja és una cosa que fa segles que demenavem, perfi l'afecta del software lliure recau sobre el govern i el nostre institut. Meam si a partir d'ara quant demenam als nostres companys quin SO utilitzen no ens contesten la típica frase... Ah?! pero hi ha res més que windows... i nosaltres amb bona fer haviem de respondre--> si.. clar!!! una alternativa es linux!! i despres ja era mortal...--> que es linux??

Doncs ara això ja facilita les coses perquè la gent es dongui compte de que windows no ha creat el mon informatic...

Salut i força linux!