Blogia
Geeks i d'altres

Se presenta una setmaneta interesant ...

Com he fet amb altres ocasions, recurriré al meu preciat blog per contar ses meves penes :P

Aquest cap de setmana se presenta amb ganes d'emputar i de no deixar-me ni un minut lliure, al igual que la setmana que vé. Principalment, pel tema dels examens (començen prest a emputar); dilluns en tenc un de Tecnología Industrial, dimecres un d'Anglés, dijous toca Química i divendres, per acabar la setmana cagant-la del tot, examen de n'Ausias March (literatura Catalana). I no penseu que el dimarts ens deixen respirar, no, aixó no seria propi de batxiller (m'estim més aixó que haver d'aguantar a nins pijos repelencs que se creuen els amos del món per anar a una escola de pago, jo ja m'entenc xD), per acabar d'emprenyar el dilluns horabaixa m'hos hem de currar un pu/piii/ treball de filosofia (ademés a mi me toca els o/piiii/, perque he d'escriure sobre idees que no tenen es meu vistiplau, ademés de que sa subjectivitat hi és, pero has d'anar ben alerta d'escriure /cualque cosa que el profesor trobi que és/ una "barbaritat", a diferéncia de poder veure ses coses sense cap prejuici ... bé, ja acab amb sa meva "rajada" diaria sobre s'educació actual). A banda de tot aixó, m'he compromes amb jo mateix a escriu-re un document sobre infecció de Portables Executables per a una ezine d'uns companys. Quan tengui sa cosa feta, no paseu pena que vos pasaré un enllaç. I, com no, el meu ejercit de Warhammer és una amant una mica gelosa xD.

De tot aixó i més, vos n'aniré fent crónica sempre que pugi, encara que sigi /una manera més cutre mai, de/ perdre el temps.
Vagi bé, i salut! (i molta sort amb es estudiants, heu de saber que m'he solidaritzat amb tots voltros! ;) )

0 comentarios