Blogia
Geeks i d'altres

Feim dos mesos i dos dies

Tirant la vista enrera pareix que duc escribint (tonteries) al blog desde que vaig instalar la meva primera distro de GNU/Linux (ay, aquell Mandrake 8.0 i les telefonades nocturnes que feia al pringat de torn, a aquell cas el meu cosí "universitari" xD), encara que aquest blog avui fà els 2 mesos i 2 dies. Estic content perque amb aquest temps he descobert el que realment significa la blogsfera, els efectes de la cafeina (en quantitats industrials) sobre el meu cos, que treure un 10 de mates (bé, un 9,5 s'acosta molt a la "perfecció", xDD) és més senzill del que pareix, els efectes relaxants/sedants/calmants d'escriure (encara més si penses que ningú et lletgeix), els encants de la programació orintada a objectes, i una llista inacabable (o almenys llarga a bastament com per abarcar un bon grapat de linees) de coses interesants.
No sé si vos hi heu fixat, pero venim amb cambis canvis. Relament, amb un canvi, sa creació d'una nova secció anomenada Programació que pot pareixer petit, beneit i insignificant, pero que intentaré convertir-lo amb una novetat interesant. Feia mooooolt de temps que no escribia codi font com déu dau mana (domés feia cualque script tonto amb shell script per automatitzar els treballs típics d'administració de la máquina -qui diu administració de la máquina diu xorrades per divertir-se xD-), i s'altre dia vaig començar a escriure una aplicació per resoldre combats entre dues unitats de Warhammer. Encara està molt verd, i en fase de desenvolupament, així que intentaré anar-li dedicant una mica de temps diariament i fer cualque cosa útil durants aquestes (interminables) hores davant el pc (si, pc, que "gracies" als de IBM és sinònim de procesadors x86, perque NO TENC PASTA -realment tampoc tenc necesitat- PER COMPRARME UN MAC MINI ... pero tranquils, seguiré amb sa meva rutina de geek frustrat). També estic intentant començar a ficar-me al món de les interficies gràfiques (perque com diu en Geo encara que el contingut juga un paper important, sempre és millor un bon contingut ben presentat), i intentaré entrar per la porta grosa, de la mà del KDevelop i les llibreries Qt.

0 comentarios