Blogia
Geeks i d'altres

Proposicions (indecents)

Tenc dues proposicions (bastant geeks) per la setmana que vé. M'he decidit a reciclar els meus coneixement i tornar-me a mirar els Sockets (ja sabeu, la manera d'enviar informació entre máquines empleant algun protocol de xarxa) en C i programar un simple client/servidor, on al client introdueixis una cadena de caracters i l'imprimeixi al servidor, i aprendre a fer coses básiques de programació gràfica, també amb C, empleant kdevelop i el que façi falta (més que res per entrenar-me per fer-li un entorn gràfic bó al programa dels warhammers que m'he montat). Alomillor aquesta darrera proposició haurà de ser una mica més de llarg termini, perquè no tenc ni idea com de dificil és el tema de les Qt (les llibreries gràfiques de KDE). Encara que si arrib a dominar els aspectes básics d'ambdós caires del llenguatje C (mira tu quina frase més culta que m'ha sortit xDD) intentaré programar un chat-gràfic, a l'estil dels típics programes de IM (crec que és l'acrònim de Instant Mensagery, o alguna cosa semblant :P) que tots empram dia a dia. Tot això sota lliçència GPL, és clar ;).

I dic la setmana vinent perquè aquesta setmana tenc dos examens d'una importància considerable. Demà en tenc un de Filosofia, amb un tema que duu per títol Diversitat i Historicitat de les Cultures; realment aquest és molt senzill, però els que hem preocupen són els de Matemàtiques (ho pos en negreta perquè és una assignatura a la que tenc un respecte descomunal, i no domés per la seva dificultat, que crec que és intrinseca de la matèria (veis, avui estic inspirat amb el vocabulari culte .. és el que té estodiar dels apunts d'en Pep Bernat, el profesor de filosofia), si no també pel relativament malament que em va l'asignatura (el primer trimestre casi vaig suspendre, pero al darrer examen vaig treure un 9.5, nota de la que estic orgullosisim!!) i el necessaris que hem seràn els coneixements que ens explica en Duràn amb cara de mala llet a la pissarra, perquè si tot va bé d'aqui dos anyets estaré fent una carrera ón el primer any el 50% de les matèries són comunes amb la carrera de Matemàtiques ...). Després de aquests parèntesis m'imagin que vos haureu perdut, perquè fins i tot jo he hagut de mirar que estava escrivint abans de posar-me a filosofar sobre les matemàtiques, així que tornam a començar. L'examen de matemàtiques que tenc el dijous és de trigonometria, i hi entra una quantitat (amb gran dificultat) de materia considerable, al igual que el de Castellà, on entra tota la materia vista fins ara ...
Bé, aquesta és la vida de l'estodiant, i ja és hora de que m'en vagi donant compte (o s'escriu conta? realment, té poca relevància :P) de que toca posar colzes si vull treure cualque resultat positiu de tot això.

Salut bona gent!

0 comentarios