Blogia
Geeks i d'altres

Binary People

Avui, aprofitant el bon temps, he decidit treure de l'armari la meva camiseta friki per excel·lència, que hem costa l'aplelatiu de binari entre els meus cercles més freqüents xD.

Escric aquest mini apunt per que m'ha tornat a sorprendre el molt que crida l'atenció el tema dels 10 tipus de persones :D. Quan me la vaig comprar, la meva idea era fer aixecar cualque rialla entre els geeks de les rodalies, pero més que fer riure als geeks (que, posats a dir-ho, tampoc abunden massa pel meu institut xD), omple de preguntes les conversacions amb els meus amics.
I la veritat, per que ocultar-ho, es que m'encanta explicar el que significa. Aquella cara que fan una vegada ho han entes, mitj de satisfacció personal i mitj de falta d'assimilació (es deven demanar com puc dur posada una cosa com aquesta xD), hem fa riure com a un nin petit.
Xerrant amb un company (un d'aquests pocs que consider bastant geek, i que esper que en un futur pròxim sigi el meu company d'aventures mentres abraçam la programació orientada objectes ;) s'ens ha pasat pel cap el fer-m'hos una camiseta que digi alguna cosa tipus ...
What do you thing about a 1000101?

7 comentarios

Beldar -

No es mala idea, si et trobes una noia friki fins i tot pot funcionar xD
Ke tal una amb català?:
Vols 111100001100?
(pasaru a hexa :P)
Apa apa!

Beldar

guillem -

eiiiiiii toni!!
tu que saps tant de informàtica i tot això... tagradaria ser colaborador de el mau blog?? va de actualitats de l'informatica...
si vols visitala i ja me diras coses.

http://elmeublogdenotes.blogspot.com/

pd: he de canviar el colors i moltes coses mes...

Servomac -

Bones!
Pareix que la qualitat és una mica dubtosa, jo també ho pens, pero fins ara no he tengut cap problema.
Per cert, no t'he de perdonar per res, sino que te donc les gràcies per fer l'esforç de contestar en català ;)

Alfonso Jiménez -

Hola! Veig que has comprat la samarreta en RopaFriki. Jo em vaig comprar fa un temps una però es va espatllar (tenen molt dolenta qualitat). Espero que no corris la meva sort :-P

PD: Perdona'm pel meu pobre català

Servomac -

Menos mal que algú pilla els meus xistes frikis!!!

Benet J. # 2 -

1000101 m'agrada practicar-lo mmmm jejeje

Benet J. -

eiiii!!! jo també la tenc !!! jejeje :-P