Blogia
Geeks i d'altres

Novetats varies

Els mestres d'aixa del kernel de Linux ens duen un regalet; ja han qualificat el kernel 2.6.11 com a estable. Jo encara no l'he compilat (traició!!! a pel hasefrochero! xD), pero d'avui vespre no pasa ;).

Ademés, el fi del beta-testing de Gmail pareix apropar-se de manera exagerada, com hem vist els darrers dies amb les invitacions a carretades (de 50 en 50 casi totes ;)) que reparteixen i la remodelació de l'aparença del seu web site (que personalment m'agrada molt més que abans, em sona molt més a l'estil de KDE, cosa que hem fa sentir-me com al meu pròpi escriptori). Ademés, compleixen els estandarts W3C (o almenys ho intenten i prediquen amb l'exemple :P) i ho diuen a les seves pagines; [pagina1,pagina2].

Quan hagi provat el kernel 2.6.11 vos comentaré coses. Ademés també vos he de parlar sobre el meu intercanvi de mails amb Adam Heath, mantenidor oficial de l'APT. Tot aixó i més, a pròximes entrades ;).

0 comentarios