Blogia
Geeks i d'altres

Al final serà la DWL 122 ...

Com que he tengut problemes per aconseguir la NetGear MA111 (a un comentari de l'entrada anterior m'han explicat que ja no es fabriquen), i m'han comentat que la DWL 122 és una bona opció, provaré aqueixa aprofitant que fa poc a bulma.net publicaren un article de configuració a GNU/Linux.



Una bona ventatja és que treballa amb 802.11g, a diferència de la NetGear que empra l 802.11b. Encara que no crec que façi massa intercanvi de fitxers entre els dos ordinadors, ja que la tarjeta wireless PCI del sobretaula suporta 802.11g aprofit. Tot i això, el preu de la D-Link és una mica major que el de la NetGear (realment bastant més, aproximadament uns 10/15 euros).

Ja he contestat al mail que han enviat els de optize.es diguen que em decantava per la opció de canviar el producte, la NetGear que ja no tenen, per la DWL-122. Esper que no hi hagi cap inconvenient.

EDIT : Ara que ho mir, la D-Link que tenen a optize.es no és la DWL-122, sino la DWL-G122!!! I no surt a la llista d'adaptadors suportats pel linux-wlan-ng!! Cagon d'ell, m'imagin que ara hauré de tornar a demanar als de la tenda que em canviin la comana. M'hauré de cercar un altre lloc on comprar-ho.
És que el que no em pasi a mi .... xDD

0 comentarios