Blogia
Geeks i d'altres

Me sent cohibit

La meva darrera entrada m'acaba d'ajudar a obrir els ulls del tot. El sistema de weblogs de blogia no m'acaba de fer. És molt intuitiu, i el disseny que tenc ara no me desagrada (encara que no és més que una de les seves plantilles), pero a l'hora de fer coses mitjanament decents et ferma les mans a l'esquena.
Encara que els problemes que trob que té són una mica "beneits", m'agradaria poder :
a) Etiquetar les entrades amb varis temes. Per exemple, la darrera entrada del programa que "emulava" la comana cat l'hagués clasificat com a programació i gnu/linux a l'hora, pero m'he hagut de decantar per una d'elles.
b) Tenir una sindicació rss decent. Encara que no tengui ni idea del tema, m'agradaria tenir una sindicació on domés es veies el primer paragraf de l'entrada, i no aquesta sencera.
Ademés d'aixó no m'agrada tenir el meu blog programat per un altre. Encara que no tenc ni idea de programació, i encara menys de programació web, queda molt impersonal i, sobretot, poc geek :D.
Així que ja va sent hora d'aprendre PHP (o el que sigi més adecuat per programar un blog :P un dels motius pels quals deix aquesta entrada es per veure si hem podeu fer un grapat de recomanacions de per on començar) i posar-me les piles en aquest aspecte.

1 comentario

Madelman -

La recomanacio es que ni se t'acudeixi programar-te tu el blog :P
No, seriosament, un blog es una cosa complicada de programar i si no saps PHP es facil que cometis molts errors de seguretat en fer-ho que permetrien deixar-te el servidor tremolant en un tres i no res.
El millor es que t'instalis algun com Wordpress (funciona amb PHP i MySQL) o Simple PHP Blog (funciona amb PHP i fitxers de texte) i els modifiquis tot allo que no t'agradi en lloc de començar de zero.