Blogia
Geeks i d'altres

I després d'un curs productiu ..

Finito. Se suposa que apartir d'avui, tenc descans mental, a no ser que jo digi el contrari. Després d'un demati mogudet, fent un examen de recuperació d'unes dues hores embutit a una aula (mentres l'aire acondicionat ens regalava el seu tacte suau i sedos que es caracteritza per uns graus menys, d'aquests que tant ajuden els dies d'altes temperatures) amb uns 50 sofridors amb els que compartir les penes, puc dir que crec que estic llest de feines.
En part per simple "capritxo" del mestre, que m'ha fet recuperar un examen del que havia tret un 4.75 (la segona nota més alta de la clase, que després diuen que l'educació secundària va bé), i en part (aquesta molt més notable que l'anterior) cupa meva per no haver estodiat tot el que tocava, m'ha tocat fer un examen, que pareixia senzillet, encara que cualque pregunta m'ha costat d'allò més (si no es que he suspès, que tot pot ser :P). La darrera era derivar la funció f(x) = ln [(x+1)/(x-1)]. Oh, realment senzill. M'esperava més del meu tot poderòs professor de matemàtiques ;)
Les altres eren complicades. Millor dit, la seva complicació era inversament proporcional al temps que havies dedicat a estodiar la part del temari de la que tractaven. Una era el límit quan x tendeix a 0 de la funció (x4 + x2) / (x2 + x), que donava una indeterminació i havies d'operar correctament, l'altra estodiar la continuitat d'una funció ...
Pero n'hi ha hagut una que se m'ha resistit exageradament, i aixó que després he vist que era una xorrada. Ni coment el que era, perquè no vull que el meu blog s'avergoneixi del seu usuari :)

En resum, que si tot va bé ja he acabat. S'han acabat les clases soporíferes (fins l'any que vé), els dies sense escriure ni una linia de codi, les setmanes sense comentar res al blog, els kernels que m'han pasat per demunt i que s'han quedat sense compilar, el pols que s'acaramulla sobre el grapat de pc's que hem reunit amb un company per montar un clúster, i les altres mil i una coses pendents que tenc per fer, i que per una cosa o per l'altre, havia deixat de banda. Ara domés falta aconseguir vèncer a n'es xubec estiuenc i posar-s'hi ;)

2 comentarios

Pau Rul·lan Ferragut -

Felicitats idò! Estic molt content de que hagis acabat bé el curs :D

rellos -

Durant aquest curs vaig assaltar un camio de frigo...